T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KÜTAHYA / TAVŞANLI - Tavşanlı Anadolu İmam Hatip Lisesi

İzleme ve Değerlendirme Alanı (Nisan)

2.Dönemde yapılan sınavlar neticesinde Felsefe Branşında 10.sınıflarda istenilen başarı yüzdesi tutturulmuş olup bazı konularda öğrencilerin zorlandığı gözlenmiştir.özellikle Felsefenin temel konuları ve problemleri ünitesi tekrar edilmiştir.11.sınıflarda 19.yy felsefesi ve ortaçağ Avrupa felsefesi konularında öğrencilerin zorlandıkları görülmüş ve bu konular tekrar ela alınmıştır.Türk Dili ve Edebiyatı dersi 10.sınıflarda cümle çeşitleri ve sıfat tamlamaları  adlı konuların  eksik olduğu gözlemlenmiş bu konularla alakalı test çözümü alıştırmalar ve konu tekrarı yapılmıştır.11.sınıflarda cumhuriyet dönemi yazarı ve eserleri,noktalama işaretleri konularını öğrencilerin çogunun yaptığı gözlemlendi.Anlatım bozuklukları konusunda öğrenciler yetersiz görüldü ve bu konu ile ilğili konu tekrarı yapılıp test çözülmüştür.İngilizce dersinden 9.sınıflarda sıfat ve zarfların eksik olduğu görüldü ders tekrarı yapıldı.10.sınıflarda USED TO konusunda öğrencilerin zorlandığı tesbit edildi testler çözüldü.11.sınıflarda ise PAST TENSE VE PAST CONTİNİOUS TENSE ile ilğili sorular çözülmüştür.Fizik dersinde ise bazı konularda eksiklikler görüldü ve bu konularda test çözümü yapıldı.Kimya dersinde ise 9.sınıflarda Bağlar konusunda yetersiz oldukları tesbit edildi soru çözümleri ve konu tekrarları yapıldı.10.sınıflarda ise Asit Baz konusunda tepkimelerin yazılması yetersiz görüldü.Tekrar konu anlatımı ve örnek soru çözümü yapıldı.11.sınıflarda çözünürlük konusunda problem tipleri zorlayıcı olarak görüldü.tekrar soru çözülerek pekiştirildi.Kimyasal hesaplamalar soru tiplerinde başarısız oldukları tesbit edildi.Testler verildi.konu tekrarı yapildı.Tarih dersinde 11.sınıflarda eksik olan konuların tekrarı yapildı,konuya ilişkin sorular çözüldü.12.sınıflarda ise üniversite sınavı hazırlık çalışmalarına göre konu tekrarı yapıldı.Matematik dersinde 9.sınıflarda yüzde problemleri ,10.sınıflarda karmaşık sayılar,11.sınıflarda ikinci dereceden iki bilimeyenli denklem sistemleri ve 12.sınıflarda Türevin uygulamaları konularında eksiklikler tespit edildi bu konular okul derslerinde ve DYK kurslarında tekrar edilip sorular çözüldü.

28-12-201828-12-2018

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 11.02.2019 - Güncelleme: 09.12.2022 15:31 - Görüntülenme: 132
  Beğen | 0  kişi beğendi